Obećanje koje dajemo našim kupcima je jednostavno – naši će kupci dobiti ugovorenu kvalitetu, unutar ugovorenog roka. Kako bismo ovo obećanje mogli ispunjavati kontinuirano te kako bi kvaliteta koju dajemo našim kupcima bila stabilna i održiva, uspostavili smo sustav upravljanja procesima, kvalitetom i okolišem. Sustav smo izgradili na temelju jasne usmjerenosti na postizanje naših ciljeva, procesnog pristupa, pristupa utemeljenog na rizicima i pristupa neprekidnog poboljšavanja, u skladu s najboljim upravljačkim praksama, međunarodnim normama i zakonskim propisima.
Usmjerenost na postizanje ciljeva
Kako bismo mogli strukturirano djelovati, redovito postavljamo mjerljive ciljeve koji trebaju doprinositi neprekidnom poboljšavanju zadovoljstva naših kupaca i učinkovitosti naših procesa te smanjenju negativnog utjecaja kojeg naše poslovne aktivnosti mogu imati na okoliš. Ovi ciljevi usmjeravaju naše djelovanje te nam omogućavaju sustavno praćenje i mjerenje našeg napretka, kao i pravovremenu korekciju postupanja kada je ona potrebna.
Procesni pristup
Kako bismo bili čim učinkovitiji, a time i konkurentniji na tržištu, bitno je da smo dobro organizirani te da svaki zaposlenik zna koja je njegova uloga u organizaciji i na koji način on stvara kvalitetu za naše kupce. Iz tog smo razloga prepoznali i razumljivo dokumentirali naše poslovne procese. Poslovne procese pratimo, mjerimo, nadziremo i vrednujemo kako bismo se mogli pouzdati u njihovu provedbu i kako bismo bili sigurni da oni daju željene rezultate.
Pristup utemeljen na rizicima
Pored mehanizama za žurno ispravljanje pogrešaka koje smo ugradili u naše procese, bitno je da djelujemo preventivno, prepoznavanjem rizika za učinkovitost postizanja naših ciljeva i provedbe naših procesa, kao i rizika za okoliš, prije nego se oni ostvare, i primjenom mjera za ublažavanje rizika.
Posebnu pozornost pridajemo smanjenju negativnog utjecaja kojeg naše poslovne aktivnosti mogu imati na okoliš. Želimo stvoriti zajedničku platformu, što bez prirode nije moguće. Ovu osviještenost prepoznajemo kod naših kupaca i kod naših dobavljača te, na ovaj način, i mi dajemo svoj doprinos pitanjima okolišne održivosti.
Neprestano poboljšavanje
Promjena je jedina konstanta u poslovnom okruženju. Kako bismo u tim uvjetima mogli kontinuirano isporučivati kvalitetu našim kupcima, moramo neprestano analizirati i poboljšavati naše poslovne procese i prilagođavati ih novim zahtjevima naših kupaca i promjenama u našem okruženju.
Usklađenost s najboljim praksama, međunarodnim normama i zakonskim propisima
Svoj smo sustav upravljanja uspostavili u skladu sa zakonskim propisima te shodno zahtjevima međunarodno priznatih normi ISO 9001 i ISO 14001, koje predstavljaju skup najboljih svjetskih praksi upravljanja kvalitetom i okolišem. One nam pomažu da naše procese provodimo djelotvorno i učinkovito, u skladu sa svjetskim upravljačkim trendovima, te da, na taj način, postanemo kompatibilniji i konkurentniji.