fbpx
ZAPOŠLJAVAMO: Koordinator ureda M/Ž

Termodinamika d.o.o. jedan je od vodećih distributera građevinskog materijala u Hrvatskoj. S više od 17 godina iskustva, 140 zaposlenih te preko 40.000 m² skladišnog prostora, tvrtka osigurava brzu i pouzdanu isporuku robe diljem zemlje, a zahvaljujući snažnoj logistici, širokom asortimanu i partnerskom pristupu, bilježi kontinuiran rast i širenje mreže poslovnica. Naša je misija pružiti kvalitetna rješenja i stručnu podršku profesionalcima u građevinarstvu.
Naši su zaposlenici stručnjaci u svojoj domeni rada, uvijek su spremni dijeliti svoje znanje, a posebno srčano primaju nove kolege. Pridruži se i ti našem timu koji se kontinuirano razvija, napreduje i radi u zdravoj poslovnoj okolini.

U potrazi smo za:

Office Coordinator (Koordinator ureda M/Ž)
Upravna zgrada Split

Svrha radnog mjesta
Osigurati profesionalan prvi kontakt s tvrtkom (info pult i telefon), uredan protok informacija i dokumenata, te pravovremenu administrativnu podršku prodaji, nabavi i upravi.

Ključne odgovornosti

1. Info pult i komunikacija
• Doček stranaka i dostavljača; usmjeravanje prema odgovornim osobama i odjelima.
• Zaprimanje i preusmjeravanje poziva, bilježenje poruka i hitnih zahtjeva.
• Praćenje i odgovaranje na generičke e-mail adrese (info@, ured@) i kontakt forme s weba; kategorizacija upita (prodaja / nabava / servis / računi).
• Vođenje kalendara zajedničkih termina (sastanci, posjete, dvorane).

2. Administrativna podrška
• Zaprimanje, urudžbiranje i distribucija pošte (fizičke i elektroničke); evidencija dolazne i odlazne pošte.
• Osnovna obrada dokumenata: skeniranje, imenovanje, arhiviranje (digitalno i fizički prema pravilima).
• Izrada jednostavnih dopisa, potvrda, zapisnika i internih obavijesti.
• Vođenje evidencija: posjetitelji, poštanske pošiljke, kurirske dostave, uredski ključevi i kartice.
• Naručivanje uredskog i potrošnog materijala; praćenje zaliha i optimizacija troška.

3. Organizacija ureda i logistika
• Rezervacije dvorana i osnovna priprema za sastanke (projekcija, voda, kava).
• Koordinacija kurirskih službi i internih vožnji (preuzimanja/predaje dokumenata, manji paketi).
• Koordinacija servisera za uredsku opremu (printeri, centrala, mreža – prijava kvara IT-u ili dobavljaču).

4. Podrška menadžmentu (po potrebi)
• Priprema jednostavnih sažetaka i tablica (npr. tjedni popis posjetitelja, status reklamacija na 1. razini).
• Sudjelovanje u ad-hoc zadacima (pozivi prema klijentima, slanje obavijesti partnerima, priprema dokumenata za sastanke).

Uvjeti i kompetencije
• Stručna sprema: SSS / VŠS
• Radno iskustvo: poželjno u administraciji, recepciji ili sličnim poslovima
• Rad na računalu: MS 365 Office (Word, Excel, Outlook, Teams)
• Jezici: engleski jezik – obavezno (pisano i usmeno)
• Ostale vještine: izvrsne komunikacijske sposobnosti, organiziranost, odgovornost, proaktivnost i osjećaj za timski rad.

Što nudimo
• Ugovor o radu na neodređeno vrijeme (uz probni rok od 6 mjeseci)
• Dinamično i podržavajuće radno okruženje
• Mogućnost profesionalnog razvoja u stabilnoj i rastućoj kompaniji
• Kvalitetna primanja

Prijave i životopise pošaljite do 15.11.2025. na e-mail:
kadrovska@termodinamika.hr